Malossi Malossi - site oficialMai multe produse...
3.288,00 LEI
costuri transport
Cilindru complet aluminiu I-Tech 4T (63mm) Malossi. Printre cele mai importante aplicatii amintim: Yamaha 135 ie 4T LC 2011-> (T135) / Crypton X 4V 135 ie 4T LC 2011-> (T135) / Exciter 135 ie 4T LC 2011-> (T135) / Jupiter MX 135 ie 4T LC 2011-> (T135) / Sniper 135 ie 4T LC 2011-> (T135) / Spark 135 ie 4T LC 2011-> (T135). - Cilindru pentru motor racit cu lichid; - Material din aliaj de aluminiu primar cu continut ridicat de siliciu; - Camasa cilindrica cu invelis din carbura de siliciu; - Prelucrat pe masini-unelte cu control numeric de inalta precizie; - Conexiune cilindru-piston cu o admisie de 0,05 mm; - Suprafete de schimb de caldura recalculate si modernizate; - Piston ultra compact cu 3 segmenti; - Piston din aliaj special de aluminiu cu continut ridicat de siliciu; - Prelucrat pe masini-unelte cu control numeric; - Suprafete de schimb de caldura imbunatatite; - Segmenti piston: segment de compresie (otel nitrurat), segment special (fonta) si segment control ulei din 3 piese - otel; - Unitate CDI; - Reglare carburatie: ± 20% la min / mediu / max; - Limitator RPM: + 1000 RPM - Patru harti diferite: - Curba 0: cilindru Malossi Ø 63, Force Master 2, sistem de evacuare original; - Curba 1: cilindru Malossi Ø 63, Force Master 2, ax came Power, sistem de evacuare Racing; - Curba 2: cilindru Malossi Ø 63, Force Master 2, ax came Power, sistem de evacuare original; - Curba 3: cilindru Malossi Ø 63, Force Master 2, sistem de evacuare Racing; - Nu include chiulasa; - Alezaj: 63 mm; - Diametru bolt piston: 14 mm; - Cursa: 58,6 mm. Produse rezervate exclusiv competitiilor in locuri destinate acestora in conformitate cu prevederile autoritatilor sportive competente. Declinam orice raspundere pentru utilizarea necorespunzatoare.
Cosul dvs. de cumparaturi nu contine nici un produs.Cos cumparaturi »
Copyright 2024 © S.C. Uniform SRL - unimotors.ro