Malossi Malossi - site oficialMai multe produse...
2.584,00 LEI
costuri transport
Set cilindru aluminiu MHR Big Bore (50mm / 39,3mm) Malossi. Printre cele mai importante aplicatii amintim: Aprilia SR50 Factory H2O 2T E2 2004-2009 (Piaggio) / SR50 Factory H2O 2T E2 2010-2014 (Piaggio) / SR50 Racing H2O 2T E2 07/2003-2008 (Piaggio) / SR50 Sport H2O 2T E2 07/2003-2008 (Piaggio) / SR50 Street H2O 2T E2 07/2003-2008 (Piaggio) / SR50 Street H2O 2T E2 2009-2012 (Piaggio) / Derbi GP1 50 H2O 2T E1 2001-2003 (Piaggio) / GP1 Open 50 H2O 2T E2 2006-2009 (Piaggio) / GP1 Race 50 H2O 2T E2 2005-2007 (Piaggio) / Gilera DNA 50 H2O 2T E1 2000-2001 / DNA 50 H2O 2T E2 2002-2004 / DNA RST 50 H2O 2T E2 2005-2006 / Runner DD 50 H2O 2T E1 1998-2001 / Runner DT 50 H2O 2T E1 1998-2001 / Runner FL 50 H2O 2T E2 2002-2004 / Runner SP 50 H2O 2T E2 2002-2004 / Runner SP RST 50 H2O 2T E2 2005-2006 / Runner SP RST 50 H2O 2T E2 2007 / Runner SP RST 50 H2O 2T E2 2008-2009 / Runner SP RST 50 H2O 2T E2 2010-2017 / Piaggio NRG 50 H2O 2T 1994-1996 / NRG MC2 50 H2O 2T 1997 / NRG MC2 DD 50 H2O 2T 1998 / NRG MC2 DT 50 H2O 2T 1998 / NRG MC2 Extreme 50 H2O 2T E1 1999-2000 / NRG MC3 DD 50 H2O 2T E1 2001-2004 / NRG Power DD 50 H2O 2T E2 2004-2006 / NRG Power DD 50 H2O 2T E2 2007-2017 / NTT 50 H2O 2T 1994-1996 / Quartz 50 H2O 2T 1991-1994 / Zip SP 50 H2O 2T 1996-2000 / Zip SP2 50 H2O 2T E1 2001-2005 / Zip SP2 50 H2O 2T E2 2006-2013. - Set cilindru pentru motor racit cu lichid; - Noul set de cilindri Big Bore Ø 50 provine din tehnologia celebrilor cilindri Malossi cu 7 orificii; - Cilindru cu 7 orificii, gravitatia topita in aliaj de aluminiu; - Carcasa cilindrului acoperita cu cermetal; - Segment piston din fonta KDN5 Ø 50 x 0,8; - Chiulasa modulara din aliaj primar de aluminiu; - Seturile de cilindri Big Bore trebuie utilizate numai impreuna cu ambielajul Malossi; - Include chiulasa; - Alezaj: 50 mm; - Diametru bolt piston: 12 mm; - Cursa: 39,3 mm; - Clasa: race; - Capacitate cilindrica: 77,00 cc. Nota: pentru a acorda rigiditatea cuvenita setului de cilindri, cilindrul are un diametru de introducere in carter de 56,2 -0,1 / -0,2 mm. Prin urmare, este necesar sa alezati carterul cu o bara de alezat de 56,7 + 0,0 / 0,1 mm pentru o adancime de 21 mm. Produse rezervate exclusiv competitiilor in locuri destinate acestora in conformitate cu prevederile autoritatilor sportive competente. Declinam orice raspundere pentru utilizarea necorespunzatoare.
Cosul dvs. de cumparaturi nu contine nici un produs.Cos cumparaturi »
Copyright 2024 © S.C. Uniform SRL - unimotors.ro