PIESE DE SCHIMB

PIESE UNIVERSALE / ACCESORII

ECHIPAMENTE MOTO / ATV / MTB

ATELIER / SCULE / SERVICE

BICICLETE - CICLISM

Producator

Set cilindru motor D48.00 bolt 12 - Aprilia RS ('06-'13) / Derbi GPR Racing / Senda DRD Racing ('06-'12) 2T LC 50cc - Airsal

Set cilindru motor D48.00 bolt 12 - Aprilia RS ('06-'13) / Derbi GPR Racing / Senda DRD Racing ('06-'12) 2T LC 50cc - Airsal

925,00 LEI

costuri transport

Cod produs: AIR.01084248
Tipareste pagina

Set cilindru motor Airsal. Printre cele mai importante aplicatii amintim: Aprilia 50cc: RS 50 (2006-2010) / RS4 50 (2011-2013) / RX 50 (2006-2011) / RX 50 (2012-2013) / SX 50 SM (2006-2011) / SX 50 SM (2012-2013) / Derbi 50cc: GPR 50 Nude (2006-2007) / GPR 50 Nude (2008-2012) / GPR 50 Racing (2006-2007) / GPR 50 Racing (2008-2009) / GPR 50 Racing (2010-2012) / Senda 50 DRD Pro (2007-2010) / Senda 50 DRD Pro (2011-2012) / Senda 50 R DRD Pro (2007-2010) / Senda 50 R DRD Pro (2011-2012) / Senda 50 R DRD Racing (2006-2007) / Senda 50 R DRD Racing (2008-2010) / Senda 50 R DRD Racing (2011-2012) / Senda 50 R DRD X-Trem (2012) / Senda 50 R X-Race (2006) / Senda 50 R X-Race (2007-2008) / Senda 50 R X-Race (2009) / Senda 50 R X-Race (2010-2011) / Senda 50 R X-Trem (2005-2007) / Senda 50 R X-Trem (2008-2009) / Senda 50 R X-Trem (2010-2012) / Senda 50 SM DRD Evo (2008-2012) / Senda 50 SM DRD Pro (2007-2011) / Senda 50 SM DRD Pro (2012) / Senda 50 SM DRD Racing (2006-2007) / Senda 50 SM DRD Racing (2008-2010) / Senda 50 SM DRD Racing (2011-2012) / Senda 50 SM DRD X-Trem (2012) / Senda 50 SM X-Race (2006) / Senda 50 SM X-Race (2007-2009) / Senda 50 SM X-Race (2010) / Senda 50 SM X-Trem (2006-2007) / Senda 50 SM X-Trem (2008-2009) / Senda 50 SM X-Trem (2010-2012).

Caracteristici:
- Cilindru din aluminiu-nicasil;
- Diametru bolt piston: 12 mm;
- Diametru piston: 48.00 mm;
- Piston cu un singur segment - asigura o frecare mai mica cu cilindrul;
- Cilindrii Airsal sun fabricati din aluminiu, iar interiorul cilindrului are un strat de Scanimet (nichel+carbid de silicon);
- Stratul din interiorul cilindrului (Scanimet) imbunatateste rezistenta la frecare (la uzura) si creste performantele (puterea) motorului;
- Diferenta dintre cilindrul de aluminiu-nicasil si cel din fonta este ca frecarea cu segmentii si pistonul este mai mica, compresia motorului, deci, implicit si puterea, sunt mai mari, degajarea termica mai mica, iar flexibilitatea motorului mai mare;
- Cilindru racire lichid;
Kitul contine:
- chiulasa;
- Cilindru;
- Piston ;
- Segmenti;
- Bolt;
- Sigurante piston;
- Garnituri top end.

Caracteristici - cote piston:
- Diametru piston (D): 48.00 mm;
- Distanta mijloc bolt cap piston (C): mm;
- Calota (H): mm;
- Lungime totala piston (L): mm.

Caracteristici - cote bolt (d):
- Diametru exterior bolt: 12 mm;
- Diametru interior bolt: mm;
- Lungime bolt: mm.
Caracteristici - cote segmenti:
- Numar segmenti: 2;
- Grosime segment: mm latime;
- Tip segmenti: G15H;
- Inchidere segmenti: interior;
- Segment cromat.

Selectie vehicul







Sau - cautare rapida model...

Cos cumparaturi

Cosul dvs. de cumparaturi nu contine nici un produs.
Cos cumparaturi »

Panou utilizator

Adresa e-mail:
Parola:
Recuperare parola »

Mai multe despre...

Informatii